Waray to Tagalog translator. Human translations with examples.


Mahal Kita In Bisaya Language Cebu Language 30612

Kabat ta ka amtak iray kasalanan mo pero amtak so walad pusom tan inar-aro ta ka.

Translate mahal kita sa waray. Mahal noun adjective adverb. Contextual translation of ano ang mahal kita sa waray into Tagalog. Ako ay nakakuha ng mga mataas na marka sa ming paaralan.

Contextual translation of mahal kita sa waray into Cebuano. Kilala kita alam ko ang iyong mga kasalanan nababasa ko ang iyong pusoat mahal kita. At sa isang bata ang hindi kailanman pagkarinig ng mahal kita ay katulad na rin ng pagkarinig ng napopoot ako sa iyo sa araw-araw ng kaniyang buhay Ket para iti ubing ti dina pulos pannakangngeg iti Ay-ayatenka kasla kapada met la ti inaldaw a pannakangngegna iti Kaguraka jw2019.

What is the translation of Mahal kita pagkat mahal kita from filipino to English. What does mahal kita mean in Filipino. Mahal kita to waray translate.

Malaking tulong po ito. Find this Pin and more on Wordy Stuff by Faith E. Contextual translation of mahal kita sa waray into English.

See Also in Filipino. Look through examples of mahal kita translation in sentences listen to pronunciation and learn grammar. Noong unang panahon may nakatirang mag-ina sa isang malayong pook.

More meanings for mahal kita. Eillenjoy aruta. Para bang sinasabi ni Jehova sa kaniya.

Human translations with examples. Mahal kita to waray. Helpful 2 Not Helpful 0 Add a Comment.

ATIK KLAHAMAYIK LAHAM Waray-waray. Check mahal kita translations into Chavacano. Results for mahal kita to waray translation from English to Tagalog.

I love you so. Tingnan ang mga halimbawa ng pagsasalin mahal kita sa mga pangungusap makinig sa pagbigkas at alamin ang gramatika. Ang mga pulong nga Gihigugma ko ikaw Salamat kaayo nimo ug Pasayloa ko sama sa haplas sa kalag.

Translation Services USA offers professional translation services for English to Waray-Waray and Waray-Waray to English language pairs. Mahal kita hindi lang dahil payunir ka kundi dahil anak kita at nakaalay ka sa akin. It translates to i love you because i love you Mahal kita in Muslim language.

Human translations with examples. Mahal kita to waray. Check mahal kita translations into Waray Philippines.

Contextual translation of mahal sa waray into Tagalog. Use for blank spaces Advanced Search. Dahil sa pagsisikap kong mag-aral hindi ako napagalitan ng mga magulang ko.

Ano ang mahal kita sa ilokano. Ang mga salitang Mahal kita Maraming salamat at Patawarin mo ako ay parang gamot sa damdamin. Noong unang panahon may nakatirang mag-ina sa isang malayong pook.

Examples translated by humans. From professional translators enterprises web pages and freely available translation repositories. Results for mahal kita to waray translate translation from Tagalog to Cebuano.

Masaya ako sa aking pag-aaral gayundin ang aking mga magulang. We also translate Waray-Waray to and from any other world language. Contextual translation of mahal kita in waray from Tagalog into Cebuano.

Ang ina ay si Aling Rosa at ang anak ay si Pinang. Gusto kong maging pulis balang araw. Abby faith Layda.

Pwede po hingi ako tulong paki translate po sa waray. These are based on the comments left by readers from various blog posts on this site. Love ibanag ilokano iloveyou hilonggo ga hambal mahal kita.

You can try it here. Afterward you can start translating Waray sentences phrases or words to Tagalog. To convert Google Translate into a Waray to Tagalog translator you must use Cebuano as a substitute for Waray-Waray and then select Filipino as the language you wish to be translated.

Mahal na mahal ni Aling Rosa ang kanyang bugtong na anak. In fact Translation Services USA is the only agency in the market which can fully translate Waray-Waray to literally any. Mahak bicol bisaya dasdsad cute mo love you mahal kita.

Wag anal ok ra tudloi ko muadto ka pagtuon una. Just below the series of sentences there is also a list of Waray sentences with their Tagalog equivalent. Helpful 1 Not Helpful 0 Hide Comments 2 puPaul Pasion.

We usually provide a Northern Samar equivalent if the terms are different from the usualstandard Waray. Look through examples of mahal kita translation in sentences listen to pronunciation and learn grammar. How To Say I Love You In 22 Different Philippine Languages.

Suriin ang mga pagsasalin ng mahal kita sa Wikang Waray-Waray. Here is a list of Tagalog sentences with their Waray translation. We can translate into over 100 different languages.

Waray davao hangag yumaong isa ay isang waray malapit sa puso ko. Human translations with examples. Use for blank tiles max 2 Advanced Search Advanced Search.

From professional translators enterprises web pages and freely available translation repositories.


Valentine S Day In The Filipino Language